Tuesday, March 29, 2011

Meriahkan...

Nampaknya ramai belum mengundi di 'poll' yang disediakan. Masa ada lagi untuk berfikir. Elok juga tidak mengundi lebih awal kerana kita mungkin ada perancangan lain nanti.

Kali ini aku nak berkisah pasal blog ini pula.

Blok ini tujuannya sedikit berbeza dengan Group Geng Budak Hutan di FB. Tujuan blog ini juga adalah pelbagai dan secara ringkasnya ialah untuk:

01. Menjadi pengkalan data kawan-kawan. Justeru, aku harap kawan-kawan boleh hantar sedikit maklumat berkaitan seperti gambar, nama penuh, nama panggilan (jika ada), dulu buat pengkhususan dalam bidang apa, sekarang tinggal di mana, e-mel atau nombor untuk dihubungi dan sedikit cerita perkembangan selepas bergraduat khususnya berkaitan kerjaya dan status hidup.

02. Menjadi ruang berkongsi kisah lama dan terkini. Label dalam setiap tulisan ini nanti akan dipecahkan mengikut kesesuaian. Macam tulisan ini aku masukkan di bawah label Panduan kerana ia memang bertujuan untuk itu. Label-label ini nanti korang boleh tengok di sebelah tepi blog ini. Senang nak buat carian semula bila perlu.

Babai!

No comments:

Post a Comment